Daniel Veiga
Para
comezar atopamos no artigo as vantaxes xerais que supón o uso de blogs no
sistema educativo: en primeiro lugar é unha ferramenta sinxela, rápida e sen costo
para publicar en internet. Ten a posibilidade de que as persoas visitantes
participen o que a converte nunha plataforma interactiva. Por outra parte é
tamén moi interesante o uso da sindicación de contidos doutros blogs.
No
que se refire ás aportacións pedagóxicas do uso educativo do blog destaca que posibilita
e potencia a alfabetización dixital do alumnado; aporta unha dose de motivación
engadida para as aprendizaxes de lectura e escritura. Tamén actúa como un
reforzador positivo porque a publicación inmediata aumenta a sensación de
éxito, axuda na creación de redes virtuais na aula e permite a formación
audiovisual. É un verdadeiro caderno de bitácora da actividade realizada na
aula.
En
definitiva o blog pode convertirse nun verdadeiro espazo de aprendizaxe. Desde
a perspectiva do departamento de orientación, ademais do campo da orientación
académica e profesional no que pode ser unha ferramenta moi útil ao poder
actualizar a información continuamente e almacenar mediante enlaces todas as
rutas formativas que o noso alumnado desexe transitar, pode ser interesante
como propón o artigo unha primeira orientación pola propia internet e a web
2.0. toda unha selva de contidos e
aplicacións que precisan como a propia vida manual de uso.
Sem comentários:
Enviar um comentário